Dostava

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi, najkasneje pa v roku treh delovnih dni. Izdelki, ki jih naročite v spletni trgovini Beleza.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. V kolikor so na zalogi, običajno še isti dan.

V primeru, da artikla ni na zalogi, je dobavni rok do 14 delovnih dni.

Omogočamo vam tudi osebni prevzem v naših prostorih v Velenju (Podjetniški center Standard, Šaleška 2a).

Strošek dostave

Tabela stroškov dostave:

Vrednost naročil

 Strošek dostave  

od 0,00 do 50,00 €

2,90 €

nad 50,00 €

Brezplačno

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu, vam pošta zaračuna še cca. 1,00 € provizije za plačilo položnice. Dostavljalec pa vam mora izročiti račun, ki se nahaja nad posebno položnico.

Brezplačna dostava

Naročila v vrednosti 50,00 € ali več, vam dostavimo brezplačno. V spletni trgovini pa bo jasno označeno, kdaj bo brezplačna dostava možna tudi za manjša naročila.

Dostava kamorkoli

Naš partner pakete dostavlja na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov, npr. v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Po navadi zadošča obisk najbližje pošte.

Dobavni roki in zaloga

Če imamo artikel na zalogi, bomo le tega odpremili še isti dan, sicer pa je dobavni rok do 14 delovnih dni. V kolikor je izdelek na zalogi, poleg izdelka ne piše nič, imate pa možnost ga odložiti v košarico.
Če izdelka ni na zalogi, bo izpisano »Izdelka ni več na zalogi« in tak izdelek bo na voljo ponovno v roku do 14 delovnih dni.        
Ko bo v našem skladišču zaloga nekega izdelka padla na 1 kos, se bo izpisano »Opozorilo: zadnji kos na zalogi!«

Za vse dodatne informacije nas pokličite na 03 777 88 99 ali pošljite elektronsko sporočilo na info@bjutiplac.si.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.